Biwaki
Chcesz zorganizować biwak? Oto rzeczy, o których musisz pamiętać!
1. 10 dni przed biwakiem lub nocowaniem wypełnij formularz zgłoszeniowy. Prześlij informację do komendy, że uzupełniłeś_aś formularz (lodzwidzew@zhp.pl)
2. Do formularza załącz listę uczestników. (Na liście powinien znajdować się numer ewidencyjny każdego uczestnika)*
3. Wyślij do Zastępczyni komendantki ds. programowych plan pracy biwaku lub nocowania w celu jego zatwierdzenia.
4. Pieniądze za biwak wpłać do hufca.
5. Aby zakupić rzeczy na biwak, pobierz z hufca zaliczkę.
6. Następnie przyjdź do skarbnika z fakturami, aby się rozliczyć.
7. Zaoszczędzone pieniądze trafią na konto Twojej jednostki.
8. Uczestnicy biwaku są ubezpieczeni od NNW, jeśli figurują w systemie ewidencji TIPI.
* Pamiętaj, że aby brać udział w zbiórkach, biwakach i innych wydarzeniach należy mieć uregulowane składki.
Zweryfikuj to w systemie TIPI!
Rezerwacja pomieszczeń hufca
- Pomieszczenia hufca można zarezerwować za pomocą arkusza. Pamiętaj o wpisaniu numeru jednostki, imienia i nazwiska osoby odpowiedzialnej za wypożyczenie i numeru kontaktowego do niej.
- Klucze do hufca są pobierane i zdawane podczas wtorkowego dyżuru.
- Każda z jednostek korzystających z hufca zobowiązana jest do pozostawienia po sobie porządku. Proszę o wysłanie zdjęć posprzątanych pomieszczeń na adres mailowy: krzysztof.dudaczyk@zhp.net.pl lub bezpośrednio na messengerze.
- Z pomieszczeń hufca mogą korzystać tylko jednostki, które mają opłacone składki członkowskie.